E-mailings schrijven | Hapklaar

E-mailings

E-mailings. Eerlijk meetbaar voor jou. Heerlijk uitdagend voor je tekstschrijver. Voeg cijfers en letters samen voor meesterlijke e-mailmarketing.

E-mailings

E-mailmarketing is een schatje

Ben jij een goede marketeer? Dan ben je dol op e-mailmarketing. Want met e-mailings kan alles!

Doe je klanten een onweerstaanbaar aanbod, gids ze naar je website, of nodig hen uit voor een exclusief event.

Bovendien weet je precies welke doelgroep je bereikt, en wie er reageert. Een droom, toch?

Onderwerpregels: op leven en dood

Uitdaging 1: de onderwerpregel. Voel je je hartslag ook de hoogte in schieten? Want een geslaagde onderwerpregel schrijven, dat is topsport.

In 1 seconde moet hij presteren. De ontvanger hapt … of hij hapt niet. Dood. Ga terug naar start.

Daarom krijg je van Hapklaar altijd 3 levens. Ik bedoel: 3 onderwerpregels. En jij kiest er de sterkste uit. Of je laat A/B-tests hun werk doen.

Klikt de lezer? Proficiat. Ga door naar het volgende level.

E-mailing schrijven? Knallen die call to action!

Eerste ronde overleefd? Welkom bij uitdaging 2: de call to action. Drukt je ontvanger op ‘Bestel’, ‘Lees meer’ of ‘Reserveer’? Dan zit het werk van je e-mailing erop. En neemt een webpagina de fakkel over.

Tot dan haalt je e-mailingcopywriter alles uit de kast. Zodat de lezer meteen ziet wat voor een paradijs er op hem wacht, daar aan de andere kant van de call to action.

Cijfers geven, letters krijgen

E-mailingcampagne achter de rug? Analyseer je openings- en doorklikratio’s, en deel ze met Hapklaar. Zo verhogen we samen je succespercentage. E-mailing per e-mailing.

Contacteer een e-mailmagiër