Nieuwsbrief schrijven | Hapklaar

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven zijn uitstapjes naar het hart van je klanten en sympathisanten. Vervang je verkooppraatje dus door lieve woordjes. En neem geschenkjes mee.

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrief als klantenbezoek

Je klant belt je op: “Hallo. Vanaf nu mag je elke maand bij me op bezoek. Ik verwacht je.”

Blij? Dat zal wel! Want je krijgt elke maand de kans om je band met die klant te versterken.

Dat is precies wat er gebeurt wanneer een (potentiële) klant zich inschrijft voor je digitale nieuwsbrief.

Verzend jij daarna je maandelijkse mail? Dan zit je één klik later op de schoot bij je abonnees.

Grijp die kans:

  • Strooi met gratis tips en versterk je imago.
  • Deel bedrijfsnieuws en hou je lezers op de hoogte.
  • Vertel succesverhalen en inspireer je ontvangers.
  • Breng medewerkers in beeld en geef je bedrijf een gezicht.
  • Vraag klanten om input en verbeter je aanbod.

Nieuwsbrief schrijven of laten schrijven

De vaakst voorkomende doodsoorzaak van nieuwsbrieven? Verlies van interesse.

Ofwel laat jij je toch verleiden tot verkooppraatjes, en dan verliest je lezer zijn interesse. Ofwel zwoeg je elke maand uren en uren om die nieuwsbrief te schrijven. En verlies jij zelf je interesse.

Daarom daag ik je uit: vraag mijn laagste prijs voor mijn beste werk. En vergelijk het resultaat. Én de investering: jouw gewonnen uren versus mijn factuur.

Wint de hapklare nieuwsbrief met 2-0? Dan bestel je meteen de volgende 11 edities. Deal?

Energieke nieuwsbrieven

Kamp je met een zieltogende nieuwsbrief? Of wil je meteen goed starten? Haal Hapklaar erbij, en je nieuwsbrief bruist van het leven. Met dank aan een:

  1. prikkelende onderwerpregel
  2. heldere structuur
  3. vlotte toon
  4. overkoepelende rode draad
  5. consistente stijl
Laat je nieuwsbrief schrijven