Schakel je Hapklaar in als freelance SEO-specialist? Dan verbeter je zowel je zoek- als je bedrijfsresultaten. Want doordachte zoekmachineoptimalisatie is altijd ook conversieoptimalisatie.
Freelance SEO-specialist voor natuurlijk Google-succes
SEO verhoogt je positie in de natuurlijke zoekresultaten van Google. ‘Natuurlijk’ betekent dat de internetreus je webpagina spontaan bovenaan plaatst bij relevante zoekopdrachten.
Betaal je voor zo’n toppositie? Dan doe je aan SEA (zoekmachineadverteren). Is dat dan de aartsvijand van SEO? Helemaal niet. SEO en SEA gaan geregeld hand in hand.
Zo is een SEO-tekst vaak de gedroomde landingspagina voor je SEA-campagne. En leveren SEA-rapporten waardevolle input voor een SEO-trefwoordenonderzoek.
SEO is een combinatie van techniek, inhoud en autoriteit. Met inhoud als absolute zwaartepunt.
Tweet
Inhoud eerst
SEO is een combinatie van:
- techniek: juiste html-tags in heldere code
- inhoud: relevante trefwoorden in sterke teksten
- autoriteit: waardevolle links naar je webpagina’s
Het absolute zwaartepunt? Inhoud. Voor je zoekmachineoptimalisatie én voor je bedrijfsdoelstellingen.
Want je hebt niets aan hopen bezoekers als je daarmee het doel van je website niet bereikt.
Daarom is je freelance SEO-specialist in de eerste plaats je contentexpert.
Hapklaar voert je trefwoordenonderzoek en SEO-copywriting uit. En geeft concreet advies over de andere pijlers van SEO.
SEO-specialist met een (stappen)plan
5 stappen loodsen je naar Google-succes:
Je kiest voor het volledige traject, of voor 1 onderdeel. Nog handiger: start met een SEO-analyse. En bepaal op basis daarvan de volgende stap.
Meer over SEO-analyse