Een SEO-analyse brengt de sterke en zwakke punten van je site in kaart. Wijst naar quick wins. En geeft advies op middellange termijn.
Door een expert, voor een leek
Je ontvangt het resultaat van je SEO-analyse als een overzichtelijk rapport van 5 pagina’s. Dat vormt het gedroomde startpunt van je zoekmachineoptimalisatie.
Het rapport vertelt je hoe je webpagina’s scoren op de belangrijkste SEO-parameters en koppelt die informatie aan heldere aanbevelingen.
Elke vakterm krijgt een woordje uitleg. Zo weet je ook als leek meteen wat gedaan.
Je SEO-analyse is het gedroomde startpunt van je zoekmachineoptimalisatie.
Tweet
SEO-analyse als panoramabeeld
De SEO-analyse kijkt naar het totaalplaatje en beantwoordt verschillende vragen in detail, zoals:
- Op welke manier verwerkt Google mijn website?
- Hoe verschijn ik in de zoekresultaten?
- Is mijn html-code zoekmachinevriendelijk?
- Zijn mijn teksten en afbeeldingen geoptimaliseerd?
- Welke sites linken naar mijn webpagina’s?
Je leert dus de zwakke punten van je website kennen. En komt te weten welke aanpassingen het snelst voor verbetering zorgen.
Daarbij werpen we ook een blik op je concurrenten. Want alleen zo kunnen we je winstkansen realistisch inschatten.
Pas na een blik op je concurrenten schat je je SEO-winstkansen realistisch in.
Tweet
Van SEO-analyse naar SEO-actie
Na de SEO-analyse beslis jij. Ofwel ga je op eigen houtje verder, ofwel stap je in het SEO-traject van Hapklaar. Met als volgende halte meestal: je SEO-trefwoordenonderzoek.
Vraag SEO-analyse