Slimme SEO-copywriting maakt de perfecte spreidstand tussen Google en je website-bezoekers. Want je tekst moet hen allebei overtuigen. Uitdaging aanvaard!
SEO-copywriting? Schrijven voor mensen!
SEO-copywriting in mensentaal? Dat wordt vaak: ‘schrijven voor Google’. Op zijn best een halve waarheid.
SEO-copywriting volgens Hapklaar? Schrijven voor mensen, optimaliseren voor Google. Niet omgekeerd.
Een overtuigende tekst staat dus altijd centraal. Want wat heb je het liefst: 5000 bezoekers waarvan er amper 5 klant worden, of 500 bezoekers waaruit je maar liefst 50 klanten puurt?
SEO-copywriting in mensentaal? Dat wordt vaak: ‘schrijven voor Google’. Op zijn best een halve waarheid.
Tweet
Trefwoorden: springlevend in SEO-copywriting
Hoe je die overtuigende tekst optimaliseert voor Google? In de eerste plaats met trefwoordengroepen op strategische plaatsen.
Want nee, trefwoorden zijn helemaal niet dood. Ook al hoor je soms van wel.
Wél in memoriam? Luie SEO-copywriting. Vroeger volstond het om dezelfde trefwoorden zo vaak mogelijk te herhalen in je tekst. Makkelijk zat!
Tot Google slimmer werd. En dat trucje afstrafte. Vandaag heb je ook een reeks van verwante termen nodig. En synoniemen.
Schitterend, toch? Want zo gaan leesvriendelijkheid en Google-vriendelijkheid hand in hand.
Trefwoorden zijn niet dood. Wél in memoriam? Luie SEO-copywriting.
Tweet
SEO-copywriter = SEO-lezer
Google updatet zijn digitale raderwerk een paar honderd keer per jaar. Bijblijven? Dat is lezen geblazen.
De meest waardevolle blog-artikels vind je via de Twitter-account van Hapklaar.
Véél efficiënter? Schakel Hapklaar in als je SEO-copywriter. Je investeert alleen in de schrijfuren, en krijgt er hopen recente expertise zomaar bij.
Contacteer je SEO-copywriter