Vanwaar komt de naam ‘Hapklaar’?

Vanwaar Hapklaar
Seppe Cockx

Hapklaar: een broodjesbar? Had gekund. Tot nader order is Hapklaar vooral een woordjesbar. Je smult er van copywriting en SEO (zoekmachineoptimalisatie). En dus van hapklare teksten en hapklare zoekresultaten.

Hapklare teksten

Overtuigen begint bij helder communiceren. Soms volstaat die helderheid zelfs om te overtuigen.

Daarom vraagt copywriting altijd om hapklare alinea’s. Licht verteerbare tekstblokjes die je lezer snel en graag weghapt. Omringd door tussentitels en witruimte.

Het resultaat? Je bladspiegel nodigt uit tot lezen. En je lezer verwerkt én onthoudt je boodschap met een minimale inspanning.

Hapklare zoekresultaten

Zoekmachineoptimalisatie vraagt net zo goed om een hapklare boodschap. Want hoe wil je in Google verschijnen:

  • bovenaan – zodat je webpagina snel opvalt
  • met een heldere titel – zodat je aanbod meteen duidelijk is
  • met een overtuigend tekstje – zodat je link een klik uitlokt

Dat is precies waar Hapklaar voor zorgt: hapklare zoekresultaten. Want die toveren Google-zoekers om tot jouw website-bezoekers.

Hapklare klanten

Het einddoel van die hapklare zoekresultaten en dito teksten? Hapklare klanten! Hongerige lezers die klaar zijn om toe te happen op jouw aanbod.

Wat bied jij eigenlijk aan? Zeg op.